torstai 17. huhtikuuta 2014


Tää on niin tätä mun elämää. Tässä koitan hävittää talven aikana tulleita kiloja ja mitä mä teen. Ostin pääsiäiseksi Anthon Bergin suklaamanteleita, koska ne on mun mielestä ihan parhaita pääsiäiskarkkeja. Laitoin ne kippoon ja ehdin onneks ottaa kuvan. Pari tuntia myöhemmin ne olikin jo syöty. Ja mä kun luulin, että pystyisin napsimaan niitä pitkin pääsiäistä.

Tai siis en mä oikeasti edes niin luullut, kyllä mä arvasin, että syön ne saman tien. Huomenna on urheilupäivä. On varmasti! :)

Sit vielä pieni kuva mun parvekkeesta, joka pitäis saada kesäksi kuntoon. Mulla ei edellisissä asunnossa parveketta, joten mulla ei ollut mitään kalusteita eikä muutakaan parvekekampetta. Nyt pitää pikkuhiljaa keräillä sellaisia. Patja jo on ja sen alle olis tarkoitus laittaa kuormalavoja, jotka saan ensi kuussa :)

Kuvausrekvisiitaksi houkuttelin Fionan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti